niedziela, 24 lutego 2019

Skrzynka "Ślubna" - Decoupage

Witam serdecznie 😍 tym razem ze skrzynką-kufrem w klimacie ślubnym, ale przyznam, że nie było takiego założenia, żeby kojarzyła się z tą okazją, po prostu tak jakoś niechcący wyszło 😛 Koleżanki decoupażystki dokładnie wiedzą o czym mówię, kiedy to wizja jest inna, a potem wszystko się zmienia i wychodzi nam coś zupełnie innego 😜 Ale ja bardzo się cieszę z tego powodu, ponieważ jest to jedna z moich ulubionych skrzynek 💗
Oczywiście nadaje się też na inne okazje nie tylko ślub.
Kolory przeważające to biel, szarości i srebro. 
Ma wymiary 30x20x13 cm więc dość spora by pomieścić wiele rzeczy.
Przepiękna jak dla mnie kobieta z grafiki dostała ode mnie we włosy kwiatuszki (metalowe i nie tylko), perełki i inne ozdoby co dodane na tiulu kojarzy mi się z wiankiem ślubnym, chyba, że tylko mi się tak kojarzy 😝
  Skrzynia ozdobiona jest jak ja to mówię "na bogato", ponieważ dużo na niej się dzieje, na każdym boku i na wieku odbity ozdobny szablon, dodatki takie jak perełki, kryształki, cyrkonie, kwiatuszki, łańcuszki, metalowe ozdoby, tiul, koronka, chwost, trochę brokatu itp... ponad to potraktowane to wszystko jest woskami (wax paste firmy Pentart}, konturówkami, półperełkami w płynie oraz Crackle Accents, aż szkoda, ze zdjęcia nie oddają tego... Nie muszę dodawać chyba, ze polakierowana wielokrotnie lakierem z połyskiem 😉
No nic zachęcam do obejrzenia poniższych zdjęć i komentowania 👇


















2 komentarze:

  1. Elegancka i bogata. Za każdym razem jak ją widzę to bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba, baaaardzo to miłe i aż chce się działać więcej 😘

    OdpowiedzUsuń