poniedziałek, 25 lutego 2019

Skrzynka "Tiger-Zone" - Decoupage

Witam serdecznie 😉 Mam do zaprezentowania skrzyneczkę, którą robiłam na zamówienie. To niewielka skrzyneczka, ale jakże efektowna 😛 w kolorach czerni, brązu i złota.
 Loga firmy i napisy to oczywiście transfer. Boki i ramka na górze to pasta strukturalna nałożona dla uzyskania fajnej tekstury. Potem cieniowanko, patynowanie i wcieranie przepięknej jak na mój gust pasty woskowej metalicznej - Wax Paste w kolorze miodowego złota firmy Pentart. Uwielbiam woski tej firmy, mają przepiękne kolory , no i ten nieziemski zapach pomarańczy mniam 😜 Pastę dodałam również do środka skrzynki , co widać na dnie skrzyneczki oraz na odbitym szablonie przypominającym murek. Transfer w środku pokryty jest Glossy Accents dla uzyskania efektu 3D. Lakierowana na połysk. Dodatkowo ozdobiona mikrokuleczkami i łańcuszkiem metalowym, w kolorze rzecz oczywista złota. 
Efekt końcowy bardzo mi się podobał i mam nadzieję, że osobie do której trafiła skrzynka też 😊 Zresztą zobaczcie na zdjęciach poniżej i oceńcie sami 👇









2 komentarze:

  1. Ale piękna. Jestem zachwycona jej efektem końcowym. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też efekt końcowy mnie zaskoczył a szczególnie przez to miedziane złoto, polubiłam bardzo za to tą pastę... dziękuję bardzo za komentarz 😃💋

    OdpowiedzUsuń