czwartek, 26 lipca 2018

Kartka "Do what You love" #1 - Scrapbooking

Pierwsza kartka z serii "Rób to co kochasz" (Do what You love) o wymiarach 14,5x16 cm
  Tło karteczki jest pocieniowane tuszami Distress Ink, a odbity stempel z sylwetką chłopca oraz trawek pokolorowałam Promarkerami - Winsor & Newton. Niektóre elementy jak chmurki, czy też trawa są przyklejone na piance, aby dodać efekt 3D. Na kartce umieściłam tag z napisem, posłużyłam się do tego wykrojnikami. Do taga przyczepiłam ozdobny ćwiek, kokardkę z białego sznurka oraz nakleiłam białe i czarne kropki samoprzylepne. 
Dodałam na koniec błyszczące akcenty stosując preparat Glossy Accents. 

Kolor: niebieski, zielony, turkus, czarny i biały

Dodatki: ćwiek, sznurek i elementy z wykrojnika 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz