piątek, 27 lipca 2018

Kartka "Hello, With Sympathy" - Scrapbooking

Kartka o wymiarach 15x15 cm. Do jej stworzenia użyłam papieru do scrapbookingu z przepięknej kolekcji  - "Gossamer Blue" firmy LEMON Craft. Tło wypełnia duży okrągły shaker wypełniony koralikami i mikrokuleczkami. Bazę pod shaker stanowi odbity stempel z dziewczynką Tildą ze smokiem z firmy Magnolia, który pokolorowałam Promarkerami - Winsor & Newton, a następnie dodałam trochę błyszczących akcentów, używając preparatu Glossy Accents.W koło shakera przykleiłam białą taśmę z pomponikami. Napisy na kartce zrobione są metodą embossingu na gorąco, przy użyciu pudru do embossingu w kolorze white firmy Agateria Craft. Na koniec tworzenia kartki dodałam parę błyszczących kryształków oraz kropeczek białym gel-penem.

Kolor: brązowy, beżowy, niebieski, biały i trochę zielonego

Dodatki: mikrokulki, koraliki, taśma z pomponami, kryształki







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz