piątek, 27 lipca 2018

Kartka "Donut worry, Be happy" - Scrapbooking

Kartka o wymiarach: 15x15 cm. Do zrobienia tła użyłam tuszy Distress Ink. To była zabawa z cieniowaniem i chlapaniem, które uwielbiam ;) Następnie z tak przygotowanego tła wycięłam kółka a w nich umieściłam donuty, które są pokolorowane Promarkerami - Winsor & Newton i przyklejone na piance 3D i częściowo pokryte preparatem Glossy Accents, który dodał im trochę błysku i wypukłości. Całe tło pokryłam tiulem, który dodał kartce delikatności i miękkości, a w koło przykleiłam taśmę z pomponikami w kolorze różu. Następnie na wyciętych z wykrojnika banerkach dodałam napisy ze stempla oraz kokardę z różowej wstążki, jeszcze trochę tiulu oraz różyczki z pianki i kokardki z różowego oraz białego sznurka. Na koniec dodałam parę matowych samoprzylepnych kropek.

Kolor: przewaga różu i biel, trochę brązu

Dodatki: wstążka, sznurek, kwiatki z pianki, taśma z pomponami, samoprzylepne kropki, elementy z wykrojnika 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz