poniedziałek, 9 lipca 2018

Kartka z ruchomym elementem "Hello, How are You Friends" - Scrapbooking

Kartka ma wymiar 15x15 cm. Tło kartki jest warstwowe, elementy (łąka-fale) wycięte z wykrojnika i pocieniowane tuszami Distress Ink, jak i całość karteczki. Gwiazdki na niebie są odbite distressami przy użyciu szablonu, następnie zastosowałam na nie jaki i na wcześniej odbity napis embossing na gorąco, używając przezroczystego pudru do embossingu - clear gloss firmy WOW! Owieczki ze stempla, jak i inne elementy jak płotki i trawki pokolorowałam Promarkerami - Winsor & Newton, następnie przykleiłam na piance, aby dodać efekt 3D. Jedna owieczka jest ruchoma. Dodałam trochę akcentów stosując Glossy Accents i przepięknej żelowej pasty koralikowej z mikrokulkami - bead paste firmy Pentart.  Na koniec nakleiłam na kartkę do ozdoby błyszczące cekiny.

Kolor: przewaga zieleni, niebieski, brąz

Dodatki: cekiny








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz