sobota, 21 lipca 2018

Kartka z ruchomym elementem "You are Loved, Unique, Special & Amazing" - Scrapbooking

Kartka ma wymiar 15x15 cm. Elementem ruchomym jest tu kółko ze zmieniającym się napisem (w chmurce). Wystające z boku kartki koło kręcimy ręcznie. Tło całej kartki jest warstwowe, elementy (fale) wycięte są z wykrojnika i pocieniowane tuszami Distress Ink. Chmurki zostały wycięte z filcu i kartonu także za pomocą wykrojnika. Jednorożca ze stempla pokolorowałam Promarkerami - Winsor & Newton, następnie przykleiłam na piance, aby dodać efekt 3D. Elementy takie jak grzywa i ogon pokryłam brokatem w kleju w kolorze niebieskim.  Na górze kartki dodałam shaker w kształcie chmury z cekinami wewnątrz. Na dole umieściłam stempel z napisem, a pod nim kokardę z wykrojnika z ćwiekiem.
Na koniec nakleiłam na kartkę cekiny i
dodałam trochę błyszczących akcentów stosując Glossy Accents.

Kolor: zielony, niebieski, granat, biały

Dodatki: cekiny, ćwiek, elementy z wykrojnika









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz