poniedziałek, 9 lipca 2018

Kartka "Love, Missing" (Gorjuss f.Santoro) - Scrapbooking

Kartka ma wymiar 15x15 cm. Baza kartki jest z papieru craftowego. Tło karteczki zrobiłam odbijając szablon tuszami Distress Ink i całość pocieniowałam tymi również tuszami. Napisy na tle to embossing na gorąco przy użyciu pudru do embossingu koloru red firmy Agateria craft. Na całe tło zrobiony jest shaker wypełniony cekinami. Dziewczynkę ze stempla Gorjuss firmy Santoro oraz inne elementy ze stempla pokolorowałam Promarkerami - Winsor & Newton, niektóre z nich są przyklejone na piance, aby dodać efekt 3D. Dodałam błyszczące akcenty stosując Glossy Accents. Koronki i napis wycięłam z wykrojnika i przykleiłam na kartkę, dodałam na koniec ozdobne kolorowe ćwieki.

Kolor: przewaga brązu i czerwieni, biały

Dodatki: ćwieki i elementy z wykrojnika 






 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz