poniedziałek, 9 lipca 2018

Kartka "Thinking of You" #2 (Goriuss f.Santoro) - Scrapbooking

Kartka ma wymiar 15x15 cm. Tło karteczki zrobiłam odbijając szablon tuszami Distress Ink i całość pocieniowałam tymi również tuszami. Dziewczynkę ze stempla Gorjuss firmy Santoro oraz inne elementy ze stempla pokolorowałam Promarkerami - Winsor & Newton, niektóre z nich są przyklejone na piance, aby dodać efekt 3D. Dodałam błyszczące akcenty stosując Glossy Accents. Banerek z napisem odbitym ze stempla wycięłam z wykrojnika , dodałam kokardę ze wstążki i na ćwieku umocowałam na kartce. Baner można obracać dzięki ćwiekowi. Na koniec na niektórych serduszkach dodałam czerwonego brokatu w kleju .

Kolor: przewaga bordo i czerwień, odrobina fioletu, szary
Dodatki: ćwiek, wstążka











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz