czwartek, 26 lipca 2018

Kartka "Do what You love" #3 - Scrapbooking

Kolejna karteczka z serii "Rób to co kochasz" (Do what You love) o wymiarach 15x15 cm
  Do stworzenia tej kartki użyłam papieru do scrapbookingu z przepięknej kolekcji - "Day Dream" firmy LEMON Craft. Tło jest warstwowe, a warstwy wycięłam za pomocą wykrojnika. Odbity stempel z moją ulubioną dziewczynką Tildą z firmy Magnolia pokolorowałam Promarkerami - Winsor & Newton. Następnie wyciętą przykleiłam na piankach 3D. Na kartce umieściłam napis z wykrojnika oraz kolejno parę papierowych kwiatków, tiul, kokardkę z błękitnej wstążki, sznurek, a także kilka motylków i piórka, aby jej dodać trochę miękkości i lekkości... Motyle i piórka wycięte są z papieru do scrapbookingu -Vintage Time 010 i 011, oczywiście firmy LEMON Craft. Przykleiłam również koronkę i pomponiki na taśmie. Na koniec tworzenia kartki dodałam parę matowych samoprzylepnych kropek, błyszczących kryształków oraz trochę akcentów używając preparatu Glossy Accents. 

Kolor: niebieski, błękitny, różowy, beżowy, turkus i biały

Dodatki: koronka, sznurek, wstążka, tiul, taśma z pomponami, kryształki, kropki i elementy z wykrojnika 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz