poniedziałek, 9 lipca 2018

Kartka z ruchomym elementem "Miss You, Waiting" (Gorjuss f.Santoro) - Scrapbooking

Kartka ma wymiar 15x15 cm. Tło karteczki zrobiłam odbijając szablon (murek) tuszami Distress Ink i całość pocieniowałam tymi również tuszami. Następnie dodałam parę stempli: zegary, napisy i spękania. Zegar zrobiłam stosując embossing na gorąco przy użyciu szablonu i przepięknie mieniącego się pudru do embossingu koloru black sparkle-Cosmic Shimmer. Niestety zdjęcia nie oddają tego jaki jest w rzeczywistości. Dziewczynkę ze stempla Gorjuss firmy Santoro pokolorowałam Promarkerami - Winsor & Newtoni i distressami, następnie przykleiłam na piance, aby dodać efekt 3D. Dodałam trochę akcentów stosując Glossy Accents i czerwonych perełek w płynie. Wskazówki zegara umieściłam na ćwieku co sprawia, że są ruchome i można je obracać. Nakleiłam na kartkę na koniec do ozdoby cekiny.

Kolor: przewaga turkusu i czerwieni, bordo, czarny

Dodatki: cekiny, ćwiek










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz